Tidens rand

Ok, jag erkänner, jag börjar få drag av att åldras. Jag är inte gammal och börjar inte bli gammal heller men få lite drag av det. Jag som till exempel kunde stå och sova under en gran när jag var yngre blir vansinnigt trött av att sova borta. Jag vaknar flera gånger och skruvar på mig när jag sover borta. I natt sov vi borta. Jag hade en förhandling i en tingsrätt på annan ort så vi åkte dit redan igår så jag inte skulle behöva åka så långt på morgonen. Nu är jag som en urvriden trasa och har varit sedan i eftermiddags. Men något jag inte lärt mig än är att sova middag och tur är väl det apropå att bli gammal :-P. På söndag bär det av igen men till en annan ort och till ett annat övernattningsställe passar på att förena nytta med nöje även om det inte är lika mycket nöje för mig som måste förbereda mig för jobbet, gå och lägga mig tidigare än alla andra och dra iväg tidigt på morgonen men jag hinner vara lite social iallafall. Förmodar att jag vaknar tidigt i morgon eftersom jag har sovmorgon inte för att jag börjar bli gammal ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0