Being a bitch takes style

Jaha, fredagkvällen är kommen. Innan dess har jag hunnit jobba, hämtat hem mina barn, flyttat hem själv, handlat mat, bytt om till op, lagat mat, ätit mat, jobbat liiiite till och nu gick musten ur mig. Inväntar att grabbarna ska bli klara med sitt så vi kan titta på filmen vi ska se. Måtte dom komma snart så jag hinner se hela filmen innan jag somnar. 
 Igår bestämde jag mig också att nu får det vara nog! Jag struntar i om det blir rekord i sena isdygn, jag vill inte ha mer kyla! Jag vägrar frysa mer! Så jag funderar på att stanna inne tills det blir varmare. Bara ge mig ut när det är absolut nödvändigt! Å andra sidan får jag lite betänkligheter när jag ser ALLA andra rapportera om deras träning och jag sitter hemma och svullar Nugatti och chips... Jag som ska vara ledig i sommar och allt. Jag som längtar till mina jeansshorts och slip-in... Jaja, kanske får ge mig ut trots allt.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0