Utveckling

Nä, ingen tweet idag heller från sonen. Önskar så att de fick sin chans. Inte bara för deras skull faktiskt utan även för min egen. Det var jätteroligt och spännande att följa matcherna även om det var lite jobbigt när sonen spelade i USA.\n Jag kunde få gå upp på natten för att se en match för att sedan gå och lägga mig igen. Klart jag ville se det live så mycket jag kunde. Satt även och tittade på telefonen när vi hade övning med hemvärnet. Inte för att jag såg så bra men lite kunde jag hänga\n med. Och inte för att jag hänger med så bra heller, grabbarna försöker förklara och visa men det går fort och är lite för invecklat för mig men jag förstår när de gjort något bra, det märks om inte annat på kommentatorerna. Vad jag inte heller har hängt med\n i är utvecklingen. Klart jag tittat och hejat på sonen från det att han var amatör. Men jag blev förvånad när en av sonens kompisar kom fram till mig på ICA och frågade om jag hade sett matchen som var kvällen innan. Jo, svarade jag och tänkte för mig själv\n att jag är ju typ närmast sörjande så det vore väl skamligt om jag inte hade det. Det gjorde vi med, svarade kompisen. Vi samlades några stycken och såg på matchen tillsammans.\n

\n

Så gjorde min pappa och hans kompisar när de såg på tipsextra på lördagarna när jag var liten. Nu är det alltså esport man samlas och tittar på men fortfarande grabbgäng.

\n

 

\n

 

\n

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0